Өргөдөл гомдол

# Файл нэр Төрөл Огноо
1 Иргэд, олон нийт, албан хаагчдаас ирүүлсэн санал, гомдлын 94,7 хувь нь шийдвэрлэгдсэн байна. Өргөдөл гомдол 2024.11.27
2 Иргэд олон нийтээс ирүүлсэн санал, гомдол хүлээн авсан байдал. 2024 оны 02 дугаар улирал Өргөдөл гомдол 2024.06.19
3 2024 оны 01 дүгээр улирлын тайлан мэдээ Өргөдөл гомдол 2024.05.31
4 Өргөдөл гомдол шийдвэрлэсэн байдал-2023 он Өргөдөл гомдол 2024.02.16
5 2023 оны 3 дугаар улиралд иргэдээс төрийн байгууллага, албан тушаалтанд гаргасан өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэсэн тухай тайлан Өргөдөл гомдол 2023.11.28
6 Иргэд олон нийттэй харилцах /11-11/ төвд ирүүлсэн өргөдөл хүлээн авсан байдал (2023 оны 07-р сарын 03-наас 07-р сарын 07-ны өдрийн байдлаар) Өргөдөл гомдол 2023.07.07
7 Иргэд олон нийттэй харилцах 11-11 төвд 2023 оны эхний хагас жилийн байдлаар ирсэн өргөдөл, гомдол хүлээн авч, шийдвэрлэсэн мэдээлэл Өргөдөл гомдол 2023.07.05
8 Иргэд олон нийттэй харилцах /11-11/ төвд ирүүлсэн өргөдөл хүлээн авсан байдал (2023 оны 06-р сарын 19-ний өдрөөс 06-р сарын 23-ны өдрийн байдлаар) Өргөдөл гомдол 2023.06.23
9 Иргэд олон нийттэй харилцах /11-11/ төвд ирүүлсэн өргөдөл хүлээн авсан байдал (2023 оны 06-р сарын 5-наас 06-р сарын 09-ний өдрийн байдлаар) Өргөдөл гомдол 2023.06.09
10 Иргэд олон нийттэй харилцах /11-11/ төвд ирүүлсэн өргөдөл хүлээн авсан байдал (2023 оны 05-р сарын 29-ноос 06-р сарын 02-ны өдрийн байдлаар) Өргөдөл гомдол 2023.06.02

Санал хүсэлт хүлээн авах хэсэг.

1111 төв